MaaLeK
Legacy Member
Hallo,
Ik heb zojuit een nieuwe 5.1 geluidinstallatie gekocht logitech x-530)
maar ik vind de juiste instellingen niet van met het knopje te foefelen achteraan. Weten jullie toevallig geen programmake waarmee je de schuifregelaars manueel kan regelen. Dat dat voor elk spel liedje en zo is?
MVG
MaaLeK
Ik heb zojuit een nieuwe 5.1 geluidinstallatie gekocht logitech x-530)
maar ik vind de juiste instellingen niet van met het knopje te foefelen achteraan. Weten jullie toevallig geen programmake waarmee je de schuifregelaars manueel kan regelen. Dat dat voor elk spel liedje en zo is?
MVG
MaaLeK