Wijsheid
Legacy Member
Kzit mee een probleem .
Ik zat daarstrax cod:uo te spele en men spel crasht.
ik reset de pc en opeens zen al men snelkoppelingen weg.
kwil die er dan trug opzette maar da gaat nie meer , die zet nix meer op buraeu blad , ook da icoon van prullebak is weg
kik maar : http://users.telenet.be/Boostmaster/ggg.bmp
Ik zat daarstrax cod:uo te spele en men spel crasht.
ik reset de pc en opeens zen al men snelkoppelingen weg.
kwil die er dan trug opzette maar da gaat nie meer , die zet nix meer op buraeu blad , ook da icoon van prullebak is weg
kik maar : http://users.telenet.be/Boostmaster/ggg.bmp

