Ceylon
Legacy Member
Hey,
Ik heb juist een format gedaan, en ik zit met enkele problemen. Gewoon instellingen, maar ik weet niet waar ik ze moet veranderen.
1) Mijn toetsenbord springt altijd terug naar qwerty (het is een azerty), waar kan ik die vastzetten ? Drivers fully installed.
2) Als ik scroll, gaat m'n beeld zo in schokken. Normaal als je scrollt glijd de pagina gewoon naar beneden, maar nu zie je elke keer een nieuw scherm (precies een refresh) als ik scroll. Is verschikkelijk irritant
.
Ik ben ook van plan binnenkort nog een format te doen om partities ed. te maken. (dit was eigenlijk een oefening) Maar het probleem is dat ik met 20gig back-ups zit op een partitie. Ik deze naar nergens anders schrijven ofzo, wat kan ik daar dan wel mee doen ? Op 30 cd'kes van 700Mb zetten is niet echt een optie
Thx
Ik heb juist een format gedaan, en ik zit met enkele problemen. Gewoon instellingen, maar ik weet niet waar ik ze moet veranderen.
1) Mijn toetsenbord springt altijd terug naar qwerty (het is een azerty), waar kan ik die vastzetten ? Drivers fully installed.
2) Als ik scroll, gaat m'n beeld zo in schokken. Normaal als je scrollt glijd de pagina gewoon naar beneden, maar nu zie je elke keer een nieuw scherm (precies een refresh) als ik scroll. Is verschikkelijk irritant
. Ik ben ook van plan binnenkort nog een format te doen om partities ed. te maken. (dit was eigenlijk een oefening) Maar het probleem is dat ik met 20gig back-ups zit op een partitie. Ik deze naar nergens anders schrijven ofzo, wat kan ik daar dan wel mee doen ? Op 30 cd'kes van 700Mb zetten is niet echt een optie

Thx