Noizz.be
Legacy Member
Hey
soms download ik wel een een filmpje van internet. Maar bij sommige filmkes komen er zo (meestal) groene uitgeveegde kleuren op het scherm. Komt dat door het filmpje of een probleem bij mij?
het is meestal onderaan het filmfragment, en verandert ook voortdurend. maar blijft wel onderaan tot soms 1/4, 1/2 van het filmpje. Brij lastig als je eens wa duidelijks wil zien.
Soms gaat het plots weg en komt het 2 minuten later terug.
Ik heb de laatste divx codec en gebruik winamp 2.98 alsook media player (de nieuwste)
Tips?
Alvast bedankt
Noizz
soms download ik wel een een filmpje van internet. Maar bij sommige filmkes komen er zo (meestal) groene uitgeveegde kleuren op het scherm. Komt dat door het filmpje of een probleem bij mij?
het is meestal onderaan het filmfragment, en verandert ook voortdurend. maar blijft wel onderaan tot soms 1/4, 1/2 van het filmpje. Brij lastig als je eens wa duidelijks wil zien.
Soms gaat het plots weg en komt het 2 minuten later terug.
Ik heb de laatste divx codec en gebruik winamp 2.98 alsook media player (de nieuwste)
Tips?
Alvast bedankt
Noizz