MitCh
Legacy Member
Kweeni hoe dat komt hoor, maar ik gebruik winamp voor mp3 / bsplayer voor avi.... kwou mp3 spelen maar die opende da nog met wmp. dus ik doe openen met .. winamp en inees is da icoontje weg? kheb dit nog met een prog zoals .rar bestanden die hebben nu ook inees zo icoontje ? na dat ik powerarchiever had uninstalled. iemand een oplossing voor dit ? http://members.lycos.nl/ryanstar/icons.jpg


