BoBo_Tnb
Legacy Member
hellow
ik heb dus geprobeert mijn P4 te overclocken
na dat da ik FBS 10MHz verhoogd had, wou mijn scherm nie meer aangaan
dus cmos reseten en tis opgelost
maar is er wel iets anders tss gekomen, namelijk dat mijn win nie meer wil
optarten. voor dat ik die laad balk van win xp krijg, komt zo een text voorschijnen, iets van "een of andere file is beschadigt of verloren WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM, je kan dit proberen te herstellen door te opstarten van je windows xp cd-rom, druk op "r" tijdens t laden laden en probeer manueel te hertellen'
ik heb dit al geprobeert, ik kreeg dus C:\windows> *( i.p.v. * moe ik een comand geven, door 'help' in te typen ,kreeg ik een heel rij domands)
ik heb ook al geprobeertvia tveilige mode in xp te raken, maar dan herstart mijn pc voordat ik een lijst met mogelijkheden krijg
heeft iemand dit al gehad???
kan iemand mij helpen???
Thz
ik heb dus geprobeert mijn P4 te overclocken
na dat da ik FBS 10MHz verhoogd had, wou mijn scherm nie meer aangaan
dus cmos reseten en tis opgelost
maar is er wel iets anders tss gekomen, namelijk dat mijn win nie meer wil
optarten. voor dat ik die laad balk van win xp krijg, komt zo een text voorschijnen, iets van "een of andere file is beschadigt of verloren WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM, je kan dit proberen te herstellen door te opstarten van je windows xp cd-rom, druk op "r" tijdens t laden laden en probeer manueel te hertellen'
ik heb dit al geprobeert, ik kreeg dus C:\windows> *( i.p.v. * moe ik een comand geven, door 'help' in te typen ,kreeg ik een heel rij domands)
ik heb ook al geprobeertvia tveilige mode in xp te raken, maar dan herstart mijn pc voordat ik een lijst met mogelijkheden krijg
heeft iemand dit al gehad???
kan iemand mij helpen???
Thz

