VinceFeet
Legacy Member
Als ik een file wil downloaden komt die file altijd beneden te staan in m'n startbalk maar dit vind ik nogal storend. Is er een programma dat dit werk op zich neemt? Het zou ook handig zijn dat je downloads moogt onderbreken en dat ze automatisch verder downloaden als je terug verbinding maakt met het internet, want nu wordt de download steeds afgebroken als je de verbinding verbreekt. Het is eigenlijk voor grote files (zoals america's army) dat dit handig zou zijn, alvast bedankt!

