Parnakra
Legacy Member
Het zit zo, ik heb hier een .avi bestand en ik vroeg mij of het mogelijk was, d.m.v. één of ander programma, of anders, om dit bestand op zodoende manier op een DVD te branden zodat ik die DVD zou kunnen afspelen op een DVD-speler (die geen DivX ondersteunt).
Ik weet het niet zeker, maar ik zou verwachten dat er bepaalde bestanden bijgeplaatst moeten worden ofzo, omdat DVDs meestal met hoofdstukken enzo werken?
Nuja, alle hulp wordt gewaardeerd.
Dank bij voorbaat.
Ik weet het niet zeker, maar ik zou verwachten dat er bepaalde bestanden bijgeplaatst moeten worden ofzo, omdat DVDs meestal met hoofdstukken enzo werken?
Nuja, alle hulp wordt gewaardeerd.
Dank bij voorbaat.