Archief - Proggie om filmpjes te bekijken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

iSwitch

Legacy Member
Yeets

Kennen jullie een goed programma om filmpjes (geen dvd's maar gewoon dingen van op het internet - bv een filmpje van iemand die mee zijnen bike straffe dingen uithaalt)?
Ik zoek ook nog iets anders: iedereen kent wel dat clipje van - in 'Morgen Maandag'? - met Wim Opbrouck waar hij die vreemdelingen computerles geeft. Om van te gieren dus... Weet iemand waar ik dat kan vinden?

Greetz en bedankt

iSwitch

Legacy Member
Bubbling Zombie zei:
media player classic (google maar eens :) )

Media player, nee bedankt... ik ben daar niet pos tegenover gesteld. Is er geen ander progje? Moet avi, mpg en divx kunnen afspelen.

EyeBallz

Legacy Member
Teh McWolfsen zei:
Media player, nee bedankt... ik ben daar niet pos tegenover gesteld. Is er geen ander progje? Moet avi, mpg en divx kunnen afspelen.
tis nie windows media player e
tismediaplayer classic, ziet er dus uit as wmp classic, maar eeft echt ongelooflijk veel handgige tools
echt de moeite waard
ben ook pas overgeschakeld op mpc & wil nie meer trug ze
me de real alternative & quicktime alternative kunde zelfs me mpc .mov's & realvideo's bezien zonder die klote quicktime & realplayer in huis te hale

iSwitch

Legacy Member
EyeBallz zei:
tis nie windows media player e
tismediaplayer classic, ziet er dus uit as wmp classic, maar eeft echt ongelooflijk veel handgige tools
echt de moeite waard
ben ook pas overgeschakeld op mpc & wil nie meer trug ze
me de real alternative & quicktime alternative kunde zelfs me mpc .mov's & realvideo's bezien zonder die klote quicktime & realplayer in huis te hale

Ok bedankt! Zal da sebiets eens downen. :bow:

zaj

Legacy Member
divX al the way en als ze vragen voor een half jaar divx pro doet da gewoon. als hij dan expired is herrinstaleerd ge da gewoon opnieuw :D

btw de gewone divx kan ook alles wat ge wilt

n0sTRa

Legacy Member
shadow77566 zei:
divX al the way en als ze vragen voor een half jaar divx pro doet da gewoon. als hij dan expired is herrinstaleerd ge da gewoon opnieuw :D

btw de gewone divx kan ook alles wat ge wilt

volges mij is de divx pro alleen maar nodig als ge zelf wil encoden in divx, niet ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan