Glexx
Legacy Member
Hey,
Vandaag dacht ik eraan om eindelijk eens iTunes te installeren. Tijdens de installatie krijg ik een melding met foutcode 2330. Achteraf nog een melding met volgende tekst: De installatie van Quicktime is niet geslaagd. Quicktime is vereist voor iTunes. Dan heb ik geprobeerd om Quicktime de deïnstalleren om achteraf opnieuw te kunnen installeren, maar bij het deïnstalleren krijg ik ook foutcode 2330.
Heeft iemand een oplossing om dit probleem te verhelpen?
Alvast bedankt!
Vandaag dacht ik eraan om eindelijk eens iTunes te installeren. Tijdens de installatie krijg ik een melding met foutcode 2330. Achteraf nog een melding met volgende tekst: De installatie van Quicktime is niet geslaagd. Quicktime is vereist voor iTunes. Dan heb ik geprobeerd om Quicktime de deïnstalleren om achteraf opnieuw te kunnen installeren, maar bij het deïnstalleren krijg ik ook foutcode 2330.
Heeft iemand een oplossing om dit probleem te verhelpen?
Alvast bedankt!
