warDOS
Legacy Member
Hallo,
gisteren probeerde ik mijn computer te formatteren. Alles ging goed. Toen hij xp terug aan het installeren was, komt erop dat hij een onherstelbare fout heeft gemaakt. (Setup kan de onderdelen van de netwerkinstallatie niet initialiseren, De specifieke foutcode is 2)
Dan ga ik naar het logboek:
Fout:
Setup kan de OLE-besturing D:\\Windows\system32\netman.dll niet in het register opnemen vanwege volgende fout:
Loadlibrary heeft fout 193 geretourneerd. (c1)
***
Fout:
Setup kan de OLE-besturing D:\\Windows\system32\netshell.dll niet in het register opnemen vanwege volgende fout:
Loadlibrary heeft fout 193 geretourneerd. (c1)
***
Ik heb ook nog een andere cd van windows (beide zijn volledig legaal btw) en dan geeft ie dit:
onherstelbare fout:
Een van de onderdelen die windows nodig heeft om door te kunnen gaan met de installatie kan niet worden geïnstalleerd.
Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)
plaats een andere schijf in de cdrom etc....
Wie kan mij helpen. Thx op voorhand
btw, gelieve dingen zeer simpel uit te leggen, want ik ben redelijk noob
gisteren probeerde ik mijn computer te formatteren. Alles ging goed. Toen hij xp terug aan het installeren was, komt erop dat hij een onherstelbare fout heeft gemaakt. (Setup kan de onderdelen van de netwerkinstallatie niet initialiseren, De specifieke foutcode is 2)
Dan ga ik naar het logboek:
Fout:
Setup kan de OLE-besturing D:\\Windows\system32\netman.dll niet in het register opnemen vanwege volgende fout:
Loadlibrary heeft fout 193 geretourneerd. (c1)
***
Fout:
Setup kan de OLE-besturing D:\\Windows\system32\netshell.dll niet in het register opnemen vanwege volgende fout:
Loadlibrary heeft fout 193 geretourneerd. (c1)
***
Ik heb ook nog een andere cd van windows (beide zijn volledig legaal btw) en dan geeft ie dit:
onherstelbare fout:
Een van de onderdelen die windows nodig heeft om door te kunnen gaan met de installatie kan niet worden geïnstalleerd.
Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)
plaats een andere schijf in de cdrom etc....
Wie kan mij helpen. Thx op voorhand

btw, gelieve dingen zeer simpel uit te leggen, want ik ben redelijk noob

artitie? of is dat je cd-rom drive? anders eens andere DVd drive / kabel nemen/andere aansluiting op mobo