<_Skullbasher_>
Legacy Member
ik heb juist een format gedaan en ik beschik over 2 exact dezelfde harde schijven (maxtor 80 gig S-ATA). 1 harde schijf had ik gebruikt voor mijn windows , en op de andere heb ik al mijn storage gezet om er achteraf dan terug bij te zetten. Toen ik format deed heb ik even die storage HD uitgetrokken zodat ik er zeker niet perongeluk een format deed daarop. nu dat windows is geinstalleerd op mijn gewone HD , heb ik mijn storage HD terug ingestoken. ik probeer die te activeren bij Computer Management. Maar der staat nu zo "Schijf0 - Dynamisch (Afwijkend)" met zo een uitroepteken erbij ... ik zou nu wel graag die HD terug werkend krijgen ...
Thx alvast,
Len
Thx alvast,
Len
