bluecooper
Legacy Member
Ik heb zojuist een iets ouder pc'ke van mij wat upgegrade door onder andere een nieuw grafische kaart (5770 ati) te plaatsen.
Ik had die pc aangesloten op mijn hoofdscherm (22') en daar werkt alles perfect, maar die pc zou eigenlijk moeten werken op een ander scherm (15') wegens plaatsgebrek.
Ik heb dus ook upgegrade naar windows 7 en zoals al eerder vermeld werkt alles perfect en wordt alles ook herkent. Tprobleem is nu dat als ik mijn pc aansluit op da 15' scherm, ik wel beeld krijg totdat windows effectief opstart (ook veilige modus enzo werkt perfect)
Kheb toen die pc terug aangesloten op mijn 22' scherm en daar de resolutie terug op 800*600 gezet (waarvan ik toch vrij zeker ben dat zelfs een 15' die resolutie moet aankunnen)
Probleem is nu dat het 15' scherm nog altijd uitvalt als windows effectief opstart terwijl op mijn 22' alles perfect werkt...
Iemand enige suggesties? Een ander scherm is niet onmiddellijk een optie wegens plaatsgebrek.
Alvast bedankt voor de hulp!!
Edit: @mods: kwist niet goed of dit bij hard of software moest maar aangezien ik toch veronderstel dat het een softwarematig probleem zal zijn heb ik het hierbij geplaatst... moest het toch verkeerd zijn gelieve mij te verontschuldigen
Ik had die pc aangesloten op mijn hoofdscherm (22') en daar werkt alles perfect, maar die pc zou eigenlijk moeten werken op een ander scherm (15') wegens plaatsgebrek.
Ik heb dus ook upgegrade naar windows 7 en zoals al eerder vermeld werkt alles perfect en wordt alles ook herkent. Tprobleem is nu dat als ik mijn pc aansluit op da 15' scherm, ik wel beeld krijg totdat windows effectief opstart (ook veilige modus enzo werkt perfect)
Kheb toen die pc terug aangesloten op mijn 22' scherm en daar de resolutie terug op 800*600 gezet (waarvan ik toch vrij zeker ben dat zelfs een 15' die resolutie moet aankunnen)
Probleem is nu dat het 15' scherm nog altijd uitvalt als windows effectief opstart terwijl op mijn 22' alles perfect werkt...
Iemand enige suggesties? Een ander scherm is niet onmiddellijk een optie wegens plaatsgebrek.
Alvast bedankt voor de hulp!!
Edit: @mods: kwist niet goed of dit bij hard of software moest maar aangezien ik toch veronderstel dat het een softwarematig probleem zal zijn heb ik het hierbij geplaatst... moest het toch verkeerd zijn gelieve mij te verontschuldigen
