The Eggenator
Legacy Member
Hey 9lives, 
Ik kan het niet echt in een korte zin formuleren dus ik noem het maar Probleem.
Als ik op een map dubbel klik, open mijn VLC player de map. Dat kan hij natuurlijk niet, maar hij probeert het wel. Als ik rechtermuisklik doe, zie ik dat "Aan VLC .... toevoegen" vanboven staat.
Dus:
Weet er iemand een manier om aan te passen wat er uit de lijst moet gebeuren wanneer je dubbelklikt op een map?
Alvast bedankt!

Ik kan het niet echt in een korte zin formuleren dus ik noem het maar Probleem.
Als ik op een map dubbel klik, open mijn VLC player de map. Dat kan hij natuurlijk niet, maar hij probeert het wel. Als ik rechtermuisklik doe, zie ik dat "Aan VLC .... toevoegen" vanboven staat.
Dus:
Weet er iemand een manier om aan te passen wat er uit de lijst moet gebeuren wanneer je dubbelklikt op een map?
Alvast bedankt!