Archief - probleem windows XP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DJ_CUBEE1

Legacy Member
Hallo,

ik zit al een hele tijd met het probleem dat mijn windows niet goed afsluit, ik sluit mijn pc af zoals gewoonlijk, maar nu blijft hij altijd op "winodws is klaar om af te sluiten" staan, ik hoor dat er iets vanbinnen afspringt, alleen blijft de cooler draaien, en het beeld nog staan. Ik heb al eens een antwoord gekregen dat ik iets in mijn registery moet veranderen maar ik weet niet hoe. Ook bij spelletjes die ik online speel krijg ik problemen, ze slagen na een half uur online spelen vast en kan niets meer doen met mijn pc. Hoe kan ik dit oplossen?

Exit

Legacy Member
tijdens games mss warmte prob
afsluiten mss iets langer wachten, maar die klik is de hd die stilvalt en kunt ge de pc gerust afzetten.

aparaatbeheer, verborgen aparaten tonen een eens kijken bij nt/apm geval

DJ_CUBEE1

Legacy Member
Exit zei:
tijdens games mss warmte prob
afsluiten mss iets langer wachten, maar die klik is de hd die stilvalt en kunt ge de pc gerust afzetten.

aparaatbeheer, verborgen aparaten tonen een eens kijken bij nt/apm geval

ja, maar euhm, vroeger was da binnen de minuut, nu, als ik mijn pc af zet en ik kom na een kwartier nog is terugkijken ofzo, staat hij nog altijd aan :s is vervelend bij mij. Kan het mss komen door windows service pack 2?
En warmte wat doe ik daar aan :s, want vroeger had ik daar weinig last van :s eigenlijk nooit ni voorgevallen, ik heb 2,66 ghz, 512 ram geheugen, 9600 ati radeon pro kaart, maar vroeger nooit lastgehad en nu wel :cry: :unsure:

het probleem doet zich alleen voor met online multiplayer games, sof en et

Exit

Legacy Member
drivers eens reinstallen, sp2 kan dit veroorzaken jaa

da afsluiten, gechecked wa ik zei?

DJ_CUBEE1

Legacy Member
Exit zei:
drivers eens reinstallen, sp2 kan dit veroorzaken jaa

da afsluiten, gechecked wa ik zei?
Ik heb een Sapphire Radeon 9600 PRO Atlantis kaart, maar welk is hier dan de beste driver voor, want momenteel staat er stuurprogramma: ati2dvag.dll
Versie: 6.14.0010.6483 (engels) op.

en bij apparaatbeheer, wat bedoel je met nt/apm controleren?

Exit

Legacy Member
"aparaatbeheer", 'verborgen aparaten tonen' en eens kijken bij 'nt/apm' geval of er een error staat.

gewoon de laatste van ATI site downen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan