Mich_vdb
Legacy Member
hallo, ik heb hier een usb muis van dell aangesloten van mijn zus haar dell. Wanneer ik gewoon in windows zit verspringt de muisaanwijzer soms. Ik heb geen drivers van deze muis maar dat is normaal toch ook niet nodig?
De muisaanwijzer verspringt naar boven of naar onder maar ik kan direct verder gaan. Ik vind het dus wel redelijk lastig.
Weet iemand hier de oorzaak van?
Dank
Mich
De muisaanwijzer verspringt naar boven of naar onder maar ik kan direct verder gaan. Ik vind het dus wel redelijk lastig.
Weet iemand hier de oorzaak van?
Dank
Mich
