Jonas_VN
Legacy Member
Hey,
Ik had een windows XP, maar heb nu een nieuwe computer met windows Vista.
Dus ik probeerde mijn draadloos internet op mijn nieuwe pc te krijgen, maar dit lukte niet. Het is een router van US Robotics met draadloze ontvanger. Ik heb een USR5422, maar dit blijkt niet te werken op Vista. Wat voor driver moet ik downloaden om terug draadloos internet te krijgen?
(Ik weet niet veel van dit soort dingen) XD
Alvast bedankt,
Jonas
Ik had een windows XP, maar heb nu een nieuwe computer met windows Vista.
Dus ik probeerde mijn draadloos internet op mijn nieuwe pc te krijgen, maar dit lukte niet. Het is een router van US Robotics met draadloze ontvanger. Ik heb een USR5422, maar dit blijkt niet te werken op Vista. Wat voor driver moet ik downloaden om terug draadloos internet te krijgen?
(Ik weet niet veel van dit soort dingen) XD
Alvast bedankt,
Jonas
