Archief - probleem met panda antivirus

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

flov007

Legacy Member
ik heb de virusscanner van panda geinstalleerd. ik reboot, begint die svhost en van die dingen te verwijderen.
ik moet pc met uitzetten. ik wil weer opstarten. dan kom ik bij win log on, da begint die dan te verwijdere.
ik herstart weer, nu doet die nix meer. scherm springt ni meer aan of nix...

wtf heeft die virusscanner met mijn pc gedaan? mijn grafische kaart naar de kak geholpe of mijn mobo verneukt ofzo? :eek:

dit is echt de laatste keer da ik ne virusscanner op mijn pc zet, nix dan probleme daarmee!!!

flov007

Legacy Member
ik denk ni da ik da heb.
mijn pc doet nix meer hé. ik start op, ik hoor alle fans aanvliege, maar scherm springt ni meer aan enz.

demon326

Legacy Member
als ge de warez versie hebt geinstalled zit ge met het blaster virus of zelfs een veel erger virus vrees ik

iSwitch

Legacy Member
Ik heb het legaal gekocht en heb sinds dat ik het geïnstalled heb (+/- 6 md) nog GEEN ENKEL probleem gehad!
Waarschijnlijk heb je het *illegaal* :wtf: gedownt en zit daar de fout. Da's ook het risico daarvan...


Btw: zo'n belangrijke proggies koop je toch gewoon, dan ben je zeker dat het goed is.

flov007

Legacy Member
ja, het was idd illegaal. ma ik was ni tevrede van mijn legale norton en trend. norton doet bij het minste moeilijk, en trend zit de hele tijd te zagen over updates. over mcafee wil ik het gewoon ni hebben :p

ik had pc nog is probere opstarten en het scherm vloog terug aan -> ik heb kunne formattere :)

nu staat trend er dus weer op, das achteraf gezien de beste (volgens mij toch :))

Sibi

Legacy Member
ru`orez zei:
ni as ge panda koopt, en zo duur is em ni
Als ge hem per sé geld wilt laten uitgeven, zou ik hem toch voor Kaspersky laten kiezen.
Het beste dat er te verkrijgen is in AV-wereld, en dat blijkt uit ALLE reviews en onderlinge tests.

flyingdutchman

Legacy Member
kheb bitdefender dropstan (www.bitdefender.com) ZEER tevrede over dat ding !!! werkt excellent zaagt nie doet nie moeilijk en is er altijd als ik zeik heb !

:bow: bitdefender :bow:

probeer em es gwn de evalutie version afhale van professional plus.
dan deze serial gebruike : 435D4-8E0D8-78CA9-5C86A
hij zal werke.

demon326

Legacy Member
mm ik weet niet ofdat wel mag een key op een forum zetten waar warez verboden is :unsure:
flyingdutchman zei:
kheb bitdefender dropstan (www.bitdefender.com) ZEER tevrede over dat ding !!! werkt excellent zaagt nie doet nie moeilijk en is er altijd als ik zeik heb !

:bow: bitdefender :bow:

probeer em es gwn de evalutie version afhale van professional plus.
dan deze serial gebruike : 435D4-8E0D8-78CA9-5C86A
hij zal werke.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan