Racemaniac
Legacy Member
'k zit hier met een ongelooflijk debiel probleem in win xp: als'k via telenet webmail een attachment downlaod via opera, en ni oplet wordt da als exe gesaved(gebeurt enkel bij sommige extensies... zoals .zip of zo), maar da zijn nooit exe's en die bestanden zijn dus nix waard
stelt nix voor, ware het niet dat als gze ze van naam probeert te veranderen/te deleten ge een boodschap krijgt dat een ander programma ze mss gebruikt en ze uds ni gedelete kunnen worden
rebooten en zo helpt ni, en 't zijn 100%zeker geen uitvoerbare files, ge kunt ze bijvoorbeeld wel met wordpad of zo openen, leeg maken, en dan nog hebt ge da probleem
hoe krijg ik die rommel ooit weg?
stelt nix voor, ware het niet dat als gze ze van naam probeert te veranderen/te deleten ge een boodschap krijgt dat een ander programma ze mss gebruikt en ze uds ni gedelete kunnen worden
rebooten en zo helpt ni, en 't zijn 100%zeker geen uitvoerbare files, ge kunt ze bijvoorbeeld wel met wordpad of zo openen, leeg maken, en dan nog hebt ge da probleem
hoe krijg ik die rommel ooit weg?