ellenwiu
Legacy Member
Hoi,
Ik heb een probleem met Nero burning rom.
Telkens als ik bij het nero hoofdvenster op minimaliseren klik, verandert de muisaanwijzer in een kruisje en blijft het ook zo.
De gewone muisaanwijzers krijg ik enkel terug door in het configuratiescherm aan te passen.
Eerst dacht ik dat het kam door de update te doen naar 6.6 (van 6.3), maar ik heb het al volledig opnieuw geinstalleerd en het blijft hetzelfde.
Ik heb een probleem met Nero burning rom.
Telkens als ik bij het nero hoofdvenster op minimaliseren klik, verandert de muisaanwijzer in een kruisje en blijft het ook zo.
De gewone muisaanwijzers krijg ik enkel terug door in het configuratiescherm aan te passen.
Eerst dacht ik dat het kam door de update te doen naar 6.6 (van 6.3), maar ik heb het al volledig opnieuw geinstalleerd en het blijft hetzelfde.