troid
Legacy Member
Ja ik heb het vollegende probleem bij de installatie van windows xp. Ik heb dus de installatie files gekopieeerd en daarna gereboot en krijg ik het volgende: Windows kan niet worden gestart vanwege een schijfconfiguratieprobleem in de computer. Kan de geselecteerde opstartdiskette niet lezen. Controleer het pad naar de opstartlocatie en controleer de schijapparatuur. Contorleer de Windows-documentatie over schijfconfiguratie en uw hardware handeleidingen voor meer informatie.
Alvast bedankt
Alvast bedankt