Wijsheid
Legacy Member
Oké beste mensen.
Ik heb hier een nieuwe computer met Vista en wou er net Office 2007 op installeren. Nu 2 keer geprobeerd en er komt steeds dezelfde melding.
Die kan je hier zien:
http://img136.imageshack.us/i/naamloosxt.jpg/
Wat denken jullie dat het kan zijn?
Ik heb hier een nieuwe computer met Vista en wou er net Office 2007 op installeren. Nu 2 keer geprobeerd en er komt steeds dezelfde melding.
Die kan je hier zien:
http://img136.imageshack.us/i/naamloosxt.jpg/
Wat denken jullie dat het kan zijn?