Archief - Probleem ATI Radeon?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vinchucca

Legacy Member
Ok, laat ik maar beginnen met te zeggen dat ik zelf NIKS van PC's ken. Dus alle hulp is meer dan welkom.

Het probleem is dus dat ik recent bij het opstarten van mijn laptop de foutmelding krijg: "Kan bestand of assembly MOM.Implementation Version 2.0.3463...(nog wat nummertjes), Culture=neutral, PublicKeyToken=90ba...(nog meer nummertjes) of een van de afhankelijkheden hiervan niet laden. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden."

Nu een kameraad van me zij dat dit te maken zou kunnen hebben met m'n grafische kaart. Ik heb een DELL Inspirion17 laptop met een ingebouwde kaart ATI Mobility Radion HD3650. Dus ik heb eens alles van ATI gedesinstalleerd en vervolgens geprobeerd om alles opnieuw te installeren. Echter hierbij krijg ik een andere foutmelding die er heel erg op lijkt alleen staat er ipv MOM nu CLI.Implementation. Gevolg is dat dat hele ATI-gedoe niet geïnstalleerd raakt.

Ik heb zowel geprobeerd om het via de website van AMD te downloaden als via de support van DELL. Maar beiden geven hetzelfde probleem. :eek:

Iemand anders zei me dat het misschien aan m'n .NET framework ligt. Maar ik heb blijkbaar zowel 2.0 als 3.5 op m'n pc staan.

Ik heb trouwens Windows Vista 32-bit.

Kan iemand mij helpen aub? Ik ken er zelf niks van en ben ten einde raad!

Bedankt!

mvg,
Vinchucca

'Sai

Legacy Member
en is er geen mogelijkheid om gwn backupje te nemen en alles terug naar de fabrieksinstellingen te zetten? zou toch alle softwarematige problemen oplossen.

Vinchucca

Legacy Member
[QUOTE='Sai]en is er geen mogelijkheid om gwn backupje te nemen en alles terug naar de fabrieksinstellingen te zetten? zou toch alle softwarematige problemen oplossen.[/QUOTE]

Ik heb inderdaad ondertussen de wonderen van systeemherstel ontdekt! :bow:
Topic mag van mij gesloten worden.

Exit

Legacy Member
systeemherstel =/= fabrieksinstellingen

systeemherstel => windows herzetten naar een vorig punt (punten waarop iets is gewijzigd door software/hardware/ ....)
fabrieksinstellingen = zoals de pc is aangekocht (format/image terug zeten)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan