Xiron
Legacy Member
hey
Telkens als ik een videoke in browser wil afspelen ( in mijn geval: mozilla), dan gebeurt dat met één van de oudste versies van windows media player wat meestal tot gevolg heeft dat het ni marcheert. Ik heb media player 10 en in Internet Explorer opent het WEL met de versie 10.
Bij preferences in mozilla staat het icoontje van media player 10 en TOCH speelt het af met een oude versie.
Kan iemand mij helpen?
thks
yoe
Telkens als ik een videoke in browser wil afspelen ( in mijn geval: mozilla), dan gebeurt dat met één van de oudste versies van windows media player wat meestal tot gevolg heeft dat het ni marcheert. Ik heb media player 10 en in Internet Explorer opent het WEL met de versie 10.
Bij preferences in mozilla staat het icoontje van media player 10 en TOCH speelt het af met een oude versie.
Kan iemand mij helpen?
thks
yoe