Ghastly
Legacy Member
Ik heb me een Nokia 6600 aangeschaft! joepiii
Ik wil die nu een klein beetje synchroniseren met pc. Heb PC Suite for Nokia 6600 gedownload.
Nu heb ik de drivers van bluetooth vergeten te installeren bij formatteren. Nu er SP2 opstaat kan ik die drivers niemeer installeren (geeft error: enkel installeerbaar op SP1)!
Iemand idee waar ik de drivers voor SP2 kan vinden?? of een andere oplossing??
Zit met Medionpc zoals ge in sign kunt zien.
op de nieuwe medion (van pa) werkt het naadloos!
Thx
Ik wil die nu een klein beetje synchroniseren met pc. Heb PC Suite for Nokia 6600 gedownload.
Nu heb ik de drivers van bluetooth vergeten te installeren bij formatteren. Nu er SP2 opstaat kan ik die drivers niemeer installeren (geeft error: enkel installeerbaar op SP1)!
Iemand idee waar ik de drivers voor SP2 kan vinden?? of een andere oplossing??
Zit met Medionpc zoals ge in sign kunt zien.
op de nieuwe medion (van pa) werkt het naadloos!
Thx
), het icoon wordt standaard niet weergegeven,en je pc mag standaard niet gedetecteerd worden, zoek eens in je cp ? als er een btooth icoontje is heb je het dus al