Sir_Pinhead
Legacy Member
Ik wil printen van een PC met win98 naar een PC met Win XP.
Ze staan in een netwerk met 1 hub tussen, de printer is gedeeld en
ik heb in XP de extra driver voor win98 geactiveerd.
Wat ik al op google gevonden heb is :
Gast account activeren....niks
Printer installeren op win98 en dan printer zoeken in netwerk....niks
Help...
Ze staan in een netwerk met 1 hub tussen, de printer is gedeeld en
ik heb in XP de extra driver voor win98 geactiveerd.
Wat ik al op google gevonden heb is :
Gast account activeren....niks
Printer installeren op win98 en dan printer zoeken in netwerk....niks
Help...