Exorikos
Legacy Member
Ik heb sinds vandaag problemen met PokerTracker (v3). Ik weet het paswoord van mijn db niet meer. Ik heb alle mogelijke paswoorden die ik ooit gebruikt heb en de standaardpaswoorden van postgresql zelf geprobeerd en geen enkele werkt.
Dan besloot ik een andere aanpak te volgen en PT en postgresql van mijn pc te verwijderen alsook alle directories en entries in mijn registry die er iets mee te maken hebben. Ik had dan normaal een clean install verwacht, maar bij het opnieuw installeren van PostgreSQL vroeg hij toch weer achter het paswoord van de account en die wist ik natuurlijk weer niet... Weet iemand hoe ik dit kan opgelost krijgen zonder format c?
Dan besloot ik een andere aanpak te volgen en PT en postgresql van mijn pc te verwijderen alsook alle directories en entries in mijn registry die er iets mee te maken hebben. Ik had dan normaal een clean install verwacht, maar bij het opnieuw installeren van PostgreSQL vroeg hij toch weer achter het paswoord van de account en die wist ik natuurlijk weer niet... Weet iemand hoe ik dit kan opgelost krijgen zonder format c?