Raukaris
Legacy Member
eum ja,
ik was gewoon op comp bezig met wat spulletjes o;a bittornado,msn en Mirc
en opeens gaat msn niet mer, ik meld af en kan niet meer aanmelden.
ik sluit pc af en start weer op en da gaat ubertraag
nu als em eindelijk aangaat dan gaat mijn internet niet meer en verschijnt er naa een tijdje het bericht dat NT authority/system mijn pc afsluit
omdat de Remote procedure call(RPC)-service onverwacht gestopt is :'(
kan iemand mij hier mee helpen ???
pc specs amd athlon 2600+ , 512 ram en 6600gt
windowsXP professional
ik was gewoon op comp bezig met wat spulletjes o;a bittornado,msn en Mirc
en opeens gaat msn niet mer, ik meld af en kan niet meer aanmelden.
ik sluit pc af en start weer op en da gaat ubertraag

nu als em eindelijk aangaat dan gaat mijn internet niet meer en verschijnt er naa een tijdje het bericht dat NT authority/system mijn pc afsluit
omdat de Remote procedure call(RPC)-service onverwacht gestopt is :'(
kan iemand mij hier mee helpen ???
pc specs amd athlon 2600+ , 512 ram en 6600gt
windowsXP professional