Baaske
Legacy Member
Kweet niet goed waar te beginnen, maar mijn testsysteem begint zeeeeer vreemd te doen.
Kheb een upgrade gedaan naar sata hd, toen is alle miserie begonnen.
Verschillende soorten ellende:
- Pc start niet meer op, blijft zichzelf heropstarten, komt echter steeds weer op beginpunt terecht.
- Pc toont Nosignal (graka perfect in orde, kabel scherm ook), begint zichzelf te heropstarten.
- Pc valt gewoon uit tijdens programmas, begint zichzelf te heropstarten.
- Pc start niet meer op, komt steeds op scherm met keuzes veilige modus, blijft zichzelf heropstarten.
Het is gewoon om de haren uit je kop te trekken...
Systeeminfo: P4 3.2, MSI mobo, WindowsXP, alle tips zijn welkom
Kheb een upgrade gedaan naar sata hd, toen is alle miserie begonnen.
Verschillende soorten ellende:
- Pc start niet meer op, blijft zichzelf heropstarten, komt echter steeds weer op beginpunt terecht.
- Pc toont Nosignal (graka perfect in orde, kabel scherm ook), begint zichzelf te heropstarten.
- Pc valt gewoon uit tijdens programmas, begint zichzelf te heropstarten.
- Pc start niet meer op, komt steeds op scherm met keuzes veilige modus, blijft zichzelf heropstarten.
Het is gewoon om de haren uit je kop te trekken...
Systeeminfo: P4 3.2, MSI mobo, WindowsXP, alle tips zijn welkom