Crackajax
Legacy Member
ik heb net pc cillin 2005 op men pc staan
heb na enkele jaren norton eens overgeschakeld
nu werkt alles perfect
ik surf ....download ... allemaal no probs
maar zodra ik Outlook expres open om mijn mails binnen te halen ...
valt men verbinding weg....
ligt da aan een instelling.... of wat zou da kunnen zijn
ps : Merry christmas
heb na enkele jaren norton eens overgeschakeld
nu werkt alles perfect
ik surf ....download ... allemaal no probs
maar zodra ik Outlook expres open om mijn mails binnen te halen ...
valt men verbinding weg....
ligt da aan een instelling.... of wat zou da kunnen zijn
ps : Merry christmas

