shootingguard9
Legacy Member
yoo
ik heb een probleem met mijn hp pc..
er staat vista home premium 64bit op.
Nu, het probleem is dat de computer blokkeert bij het opstartn, bij het scherm met 'welkom' of er net voor als er alleen een pijltje staat... in veilige modus lukt het af en toe om hem 'in gank' te krijgen
alvast bedankt mensen!!
grtz
ik heb een probleem met mijn hp pc..
er staat vista home premium 64bit op.
Nu, het probleem is dat de computer blokkeert bij het opstartn, bij het scherm met 'welkom' of er net voor als er alleen een pijltje staat... in veilige modus lukt het af en toe om hem 'in gank' te krijgen
alvast bedankt mensen!!
grtz