smurfen
Legacy Member
Hi iedereen,
Ik heb problemen i.v.m. het opstarten van windows op mijn laptop. Wanneer ik hem aansteek krijg ik het laadscherm van windows te zien (zwart scherm met blauw balkje dat beweegt) en daar blijft het bij, verder gaat hij niet.
Echter kan ik wel via veilige modus in de pc geraken.
dit is een kort overzicht van alle zaken die ik al heb gedaan:
- Systeemherstel (via veilige modus)
- 2.5 hd op mijn vaste pc aangesloten en de bestanden gekopieerd (zo heb ik een backup en blijkt de hd nog te werken)
- via recovery disk boot bestanden opnieuw gekopieerd.
- via recovery disk system files opnieuw geïnstalleerd.
- via recovery disk formateren en windows opnieuw inladen
Niets helpt Droevig Bij het laatste dat ik heb geprobeerd zag ik dat alles mooi werd gekopieerd en gecontroleerd maar wanneer de pc heropstartte om dan normaalgezien nog enkele vensters van windows te verkrijgen om het verder te installeren/configureren bleef de pc echter weer vastlopen op het laadscherm.
Nu in veilige modus kan ik nog altijd verder gaan maar nu krijg ik echter de boodschap dat de windowsinstallatie nog niet is voltooid. (Helaas kan ik deze dus niet verderzetten omdat deze vastloopt bij het laadscherm).
Nu begin ik een beetje radeloos te worden omdat ik deze laptop toch zeer vaak nodig heb.
Mvg.
Smurfen
Ik heb problemen i.v.m. het opstarten van windows op mijn laptop. Wanneer ik hem aansteek krijg ik het laadscherm van windows te zien (zwart scherm met blauw balkje dat beweegt) en daar blijft het bij, verder gaat hij niet.
Echter kan ik wel via veilige modus in de pc geraken.
dit is een kort overzicht van alle zaken die ik al heb gedaan:
- Systeemherstel (via veilige modus)
- 2.5 hd op mijn vaste pc aangesloten en de bestanden gekopieerd (zo heb ik een backup en blijkt de hd nog te werken)
- via recovery disk boot bestanden opnieuw gekopieerd.
- via recovery disk system files opnieuw geïnstalleerd.
- via recovery disk formateren en windows opnieuw inladen
Niets helpt Droevig Bij het laatste dat ik heb geprobeerd zag ik dat alles mooi werd gekopieerd en gecontroleerd maar wanneer de pc heropstartte om dan normaalgezien nog enkele vensters van windows te verkrijgen om het verder te installeren/configureren bleef de pc echter weer vastlopen op het laadscherm.
Nu in veilige modus kan ik nog altijd verder gaan maar nu krijg ik echter de boodschap dat de windowsinstallatie nog niet is voltooid. (Helaas kan ik deze dus niet verderzetten omdat deze vastloopt bij het laadscherm).
Nu begin ik een beetje radeloos te worden omdat ik deze laptop toch zeer vaak nodig heb.
Mvg.
Smurfen

)
)