m@rle
Legacy Member
mijn os is windows xp(home edition)
en ik heb een aldi pc(msh da da belangrijk is)
ik heb een harde scgijf van 120gig
en 3 parties
2van +-60 gig en en dan nog 1 van +-2 gig (ma die is wel belangrijk vo't formateren, dus da mag zeker niks mee gebeuren
)
en ik zou mijn partie's opnieuw willen delen,
10 gig vo windows en +-20gig vo films en 50-60 gig vo prog en games
en dan ook nog vo gegecvens (da komt wel nog ni goe uit, ma ik moe der nog over nadenken
)
ma ik weet eigenlijk ni hoe ik da moe doen, parties maken, is da gewoon me uwe cd van microsoft? of anders en t'is ook een windows xp versie van den aldi
en ge kunt da alleen ma me formateren en ni herinstaleren msh da da problemen oplevert.
alvast bedankt
ps:ik denk da da hier al reelmatig gevraagd is (vooral vroeger) en ik wil nu ni ambetant doen
en ik heb een aldi pc(msh da da belangrijk is)
ik heb een harde scgijf van 120gig
en 3 parties
2van +-60 gig en en dan nog 1 van +-2 gig (ma die is wel belangrijk vo't formateren, dus da mag zeker niks mee gebeuren
)en ik zou mijn partie's opnieuw willen delen,
10 gig vo windows en +-20gig vo films en 50-60 gig vo prog en games
en dan ook nog vo gegecvens (da komt wel nog ni goe uit, ma ik moe der nog over nadenken
)ma ik weet eigenlijk ni hoe ik da moe doen, parties maken, is da gewoon me uwe cd van microsoft? of anders en t'is ook een windows xp versie van den aldi
en ge kunt da alleen ma me formateren en ni herinstaleren msh da da problemen oplevert.alvast bedankt
ps:ik denk da da hier al reelmatig gevraagd is (vooral vroeger) en ik wil nu ni ambetant doen
