TiGrOnX
Legacy Member
Sinds dat we hier thuis zo 'n fervente internetgebruikers zijn en veel gebruik maken van up- en download hebben we is de voor- en nadelen van Telenet en adsl vergeleken en voor ons komt adsl veel beter uit. Ik heb dus op op internet de verschillende adsl providers vergeleken ('t is vrij ver hetzelfde), maar voor mij lijkt Tiscali precies iets voordeliger.
Het abonnement zou Adsl X-Large worden. Hier is een vergelijking met de concurrentie: link Hier thuis hebben we 2 pc's die constant gebruikt worden en aangezien dit abonnement voor 1-4 pc's gebruikt kan worden, gaat mijn neef (die naast mij woont) ook gebruik maken van datzelfde internet. We zouden dan gebruik maken van een draadloze router. De prijs, net geen 40 euro komt goedkoper uit dan wat we nu bij Telenet betalen en bij Tiscali heb ik dan een maandtrafiek van 30GB/maand.
't Is mss raar om dit te vragen op een Telenet forum, maja, k ben hier regelmatig actief, dusja... Ik wil ook geen kritiek ofzo geven zenne.
'k Wil gewoon weten of iemand hier ervaring mee heeft ofzo, of dat ik niets over het hoofd zie. Normaal moet da toch lukken met nen draadloze router voor 3 pc's (2 bij mij thuis en 1 hiernaast)?
Thx in advance
Het abonnement zou Adsl X-Large worden. Hier is een vergelijking met de concurrentie: link Hier thuis hebben we 2 pc's die constant gebruikt worden en aangezien dit abonnement voor 1-4 pc's gebruikt kan worden, gaat mijn neef (die naast mij woont) ook gebruik maken van datzelfde internet. We zouden dan gebruik maken van een draadloze router. De prijs, net geen 40 euro komt goedkoper uit dan wat we nu bij Telenet betalen en bij Tiscali heb ik dan een maandtrafiek van 30GB/maand.
't Is mss raar om dit te vragen op een Telenet forum, maja, k ben hier regelmatig actief, dusja... Ik wil ook geen kritiek ofzo geven zenne.
'k Wil gewoon weten of iemand hier ervaring mee heeft ofzo, of dat ik niets over het hoofd zie. Normaal moet da toch lukken met nen draadloze router voor 3 pc's (2 bij mij thuis en 1 hiernaast)?
Thx in advance

), maar wa zou ik volgens u best doen, draadloos of toch dat gedoe met kabels?