P$!c)-(@
Legacy Member
Hoi luitjes,
Ik zit met een probleempje, zoals de titel al vermeld werkt men overburn van nero niet meer. de omstandigheden: ik gebruik nero 6.6.0.1 vandaag wou ik dus een cd overburnen tot mijn verbazing lukt het niet, dus ik zoek wat op het forum en probeer alles uit mo niks werkt
ik heb dus de juiste recorder gekozen, op overburn gezet nero afgesloten en opnieuw gestart disk-at-once/96 geselecteerd en elke keer als ik op burn klik komt er dat venster dat de cd niet genoeg ruimte heeft en dat ik een grotere moet gebruike
. ik heb een nec 7800a (ik vind er geen drivers van maar normaal is die plug & play)
BTW: dit gaat over een audio cd, vroeger kon ik dat met audio cd's. Maar met een data gaat het dus ook niet
alvast bedankt,
psicho
Ik zit met een probleempje, zoals de titel al vermeld werkt men overburn van nero niet meer. de omstandigheden: ik gebruik nero 6.6.0.1 vandaag wou ik dus een cd overburnen tot mijn verbazing lukt het niet, dus ik zoek wat op het forum en probeer alles uit mo niks werkt
ik heb dus de juiste recorder gekozen, op overburn gezet nero afgesloten en opnieuw gestart disk-at-once/96 geselecteerd en elke keer als ik op burn klik komt er dat venster dat de cd niet genoeg ruimte heeft en dat ik een grotere moet gebruike
. ik heb een nec 7800a (ik vind er geen drivers van maar normaal is die plug & play)BTW: dit gaat over een audio cd, vroeger kon ik dat met audio cd's. Maar met een data gaat het dus ook niet
alvast bedankt,
psicho
