cowbeast
Legacy Member
Hi all,
Ik al 2 dagen last van een falende outlook... Wanneer ik outlook start dan krijg ik altijd volgende error te zien:
"Kan Uw standaard mappen voor e-mail niet openen. De toegang tot het bestand is geweigerd. U hebt niet voldoende bevoegdheden om voor het openen van het bestand. (en dan het pad)"
Deze error kwam er op van de ene dag op de andere. Ik heb nog al eens problemen gehad met outlook, en dan had ook te maken met het feit dat men bestanden 'beschadigd' waren. Maar dat was snel opgelost door even het e-mail profiel te kopieren en een andere naam te geven. Maar nu haalt het jammer genoeg niks uit... Weet iemand nog een oplossing, ik zou graag al men emails houden, want er zitten een paar belangrijke tussen! :-S
mvg Mathieu
Ik al 2 dagen last van een falende outlook... Wanneer ik outlook start dan krijg ik altijd volgende error te zien:
"Kan Uw standaard mappen voor e-mail niet openen. De toegang tot het bestand is geweigerd. U hebt niet voldoende bevoegdheden om voor het openen van het bestand. (en dan het pad)"
Deze error kwam er op van de ene dag op de andere. Ik heb nog al eens problemen gehad met outlook, en dan had ook te maken met het feit dat men bestanden 'beschadigd' waren. Maar dat was snel opgelost door even het e-mail profiel te kopieren en een andere naam te geven. Maar nu haalt het jammer genoeg niks uit... Weet iemand nog een oplossing, ik zou graag al men emails houden, want er zitten een paar belangrijke tussen! :-S
mvg Mathieu
