Waelvis
Legacy Member
Een 2-tal maand geleden wou ik (via outlook dus) een mail sturen naar mn pa. Maar ik had me mistypt in het e-mailadres.
Nu 2 maand later staat die mail nog steeds in mn postvak uit, en elke keer ik outlook opstart, probeert hij die te verzenden.
Ik krijg die mail onmogelijk verwijderd uit mn postvak uit, rechtermuisknop, verwijderen, delete, niks werkt.
Weet iemand een manier om die mail weg te krijgen?
Nu 2 maand later staat die mail nog steeds in mn postvak uit, en elke keer ik outlook opstart, probeert hij die te verzenden.
Ik krijg die mail onmogelijk verwijderd uit mn postvak uit, rechtermuisknop, verwijderen, delete, niks werkt.
Weet iemand een manier om die mail weg te krijgen?

