PolletPoulet
Legacy Member
Hallo,
Het zit hier zo. Wij hebben Windows XP en een pc met meer gebruikers. Ik ben de hoofdgebruiker van de pc en instaleer alles.
Nu is Office geïnstaleerd en ik heb outlook 2000 op mij account geconfigureerd. Nu wil ik die op dat andere account ook configureren, een ander email adress dan. Dat lukt ook.
Maar wanneer ik op het andere account kom en ik ben een minuutje in Outlook 2000 bezig komt er een setup menu Instaler Office Premium 2000. Hoe kan ik dat uitschakelen?
Het zit hier zo. Wij hebben Windows XP en een pc met meer gebruikers. Ik ben de hoofdgebruiker van de pc en instaleer alles.
Nu is Office geïnstaleerd en ik heb outlook 2000 op mij account geconfigureerd. Nu wil ik die op dat andere account ook configureren, een ander email adress dan. Dat lukt ook.
Maar wanneer ik op het andere account kom en ik ben een minuutje in Outlook 2000 bezig komt er een setup menu Instaler Office Premium 2000. Hoe kan ik dat uitschakelen?
ad: