[ JO ]
Legacy Member
Hallo iedereen
Voor te beginnen, ik heb al gezocht op google en het forum, maar vond niks dat ik kon gebruiken.
Het probleem: ik wil graag een logo in een bericht hebben, en dan die email te sturen naar verschillende mensen uiteraard. Het probleem echter is dat die mensen die afbeelding niet mogen kunnen kopieeren.
Ik weet dat sowieso met print screen je het makkelijk te pakken kunt krijgen, maar het is voor te sturen voor mensen die daar allemaal niet aan zouden denken.
Ik heb al zitten prutsen met handtekening, briefpapier, maar het is tot nog toe niet gelukt.
Alvast bedankt!
Jo
Voor te beginnen, ik heb al gezocht op google en het forum, maar vond niks dat ik kon gebruiken.
Het probleem: ik wil graag een logo in een bericht hebben, en dan die email te sturen naar verschillende mensen uiteraard. Het probleem echter is dat die mensen die afbeelding niet mogen kunnen kopieeren.
Ik weet dat sowieso met print screen je het makkelijk te pakken kunt krijgen, maar het is voor te sturen voor mensen die daar allemaal niet aan zouden denken.
Ik heb al zitten prutsen met handtekening, briefpapier, maar het is tot nog toe niet gelukt.
Alvast bedankt!
Jo