FuLcRuM
Legacy Member
Ik gebruik sinds een dik jaar een IMAP mailaccount in Outlook 2007.
Dat heeft steeds goed gewerkt tot deze week, wanneer ik mijn pc heb geformatteerd en Windows 7 erop heb gezwierd.
Bij het invoegen van mijn mailaccount krijg ik mijn postvak in 1x goed te zien. Naderhand krijg ik steeds deze melding.
Na het verwijderen en opnieuw toevoegen van de mailaccount krijg ik weer hetzelfde. 1x goed, daarna de error.
Help please!
Dat heeft steeds goed gewerkt tot deze week, wanneer ik mijn pc heb geformatteerd en Windows 7 erop heb gezwierd.
Bij het invoegen van mijn mailaccount krijg ik mijn postvak in 1x goed te zien. Naderhand krijg ik steeds deze melding.
Na het verwijderen en opnieuw toevoegen van de mailaccount krijg ik weer hetzelfde. 1x goed, daarna de error.
Help please!



