erikstoff
Legacy Member
Ik heb oracle 10g gedownload en geinstalleerd, omdat wij op school SQL plus gebruiken voor SQL te leren. Nu weet ik niet wat ik bij mij thuis bij het inlogscherm van SQL PLUS moet invullen.
Hij vraagt Username, password, hoststring. Ik heb tijdens de installatie een database gemaakt met de naam "database" en hij vroeg toen om een wachtwoord op te geven, en dat heb ik dan ook gedaan. Maar ik heb nergens een username moeten opgeven ofzo. En ik weet ook niet wat ik bij hoststring moet invullen.
Voor degenen die niet weten waar ik het precies over heb, dit is het venster dat bij het opstarten van SQL plus verschijnt: http://users.pandora.be/walter.moeyersons/venster.jpg
Alvast bedankt jullie hulp
Hij vraagt Username, password, hoststring. Ik heb tijdens de installatie een database gemaakt met de naam "database" en hij vroeg toen om een wachtwoord op te geven, en dat heb ik dan ook gedaan. Maar ik heb nergens een username moeten opgeven ofzo. En ik weet ook niet wat ik bij hoststring moet invullen.
Voor degenen die niet weten waar ik het precies over heb, dit is het venster dat bij het opstarten van SQL plus verschijnt: http://users.pandora.be/walter.moeyersons/venster.jpg
Alvast bedankt jullie hulp