Spandi
Legacy Member
kreeg net deze mail van ne maat, ik moet hem helaas ook het antwoord schuldig blijven:
--------------------------------------------------------------------------
Windows XP
Wat gebeurt: ik start op, widnows laadt in, fractie v/e seconde een blauw
sherm met ong. deze mededeling:
STOP: C000128 (registry failure)
The registry cannot load the hive (file)
systemroot\system32\configSAM
.....
Dan start ie auto opnieuw op
melding: er is iets fout gegaan, wat wilt ge doen (veilige modus opstarten,
met laatste werkende instellingen opstarten, gewoon opstarten) geen van
allen werken: scenarioherhaalt zich steeds.
Wat te doen? Immens dringend
--------------------------------------------------------------------------
Iemand een idee? Dunno of het echt software is, maar hardware is het nu ook weer niet
--------------------------------------------------------------------------
Windows XP
Wat gebeurt: ik start op, widnows laadt in, fractie v/e seconde een blauw
sherm met ong. deze mededeling:
STOP: C000128 (registry failure)
The registry cannot load the hive (file)
systemroot\system32\configSAM
.....
Dan start ie auto opnieuw op
melding: er is iets fout gegaan, wat wilt ge doen (veilige modus opstarten,
met laatste werkende instellingen opstarten, gewoon opstarten) geen van
allen werken: scenarioherhaalt zich steeds.
Wat te doen? Immens dringend
--------------------------------------------------------------------------
Iemand een idee? Dunno of het echt software is, maar hardware is het nu ook weer niet
