pvd2709
Legacy Member
Hey 9livers,
Mijn klein irritant broertje heeft daarstrax de stekker van mijn desktop uitgetrokken, geen probleem, ik stak hem weer in, en hij werkte weer. 10 minuten later doet hij dat gvd, weer... ik start hem terug op en hij blijft maar laden bij het opstarten van windows... Ik startte hem vervolgens nog eens op, en dan zei hij: windows in opstartherstel opstarten (aanbevolen) of windows normaal opstarten. Ik heb al beide mogelijkheden, meerdere malen geprobeert, maar de laadbalk van vista blijft maar laden... ik weet niet wat te doen!
Aub alle hulp/tips zijn welkom!
Philip
Mijn klein irritant broertje heeft daarstrax de stekker van mijn desktop uitgetrokken, geen probleem, ik stak hem weer in, en hij werkte weer. 10 minuten later doet hij dat gvd, weer... ik start hem terug op en hij blijft maar laden bij het opstarten van windows... Ik startte hem vervolgens nog eens op, en dan zei hij: windows in opstartherstel opstarten (aanbevolen) of windows normaal opstarten. Ik heb al beide mogelijkheden, meerdere malen geprobeert, maar de laadbalk van vista blijft maar laden... ik weet niet wat te doen!
Aub alle hulp/tips zijn welkom!
Philip
