Os1
Legacy Member
Hallow ..
sinds kort gebruik dees browser, kwou een beetje vernieuwing.
maar het enige iritante is die stomme reclame banner in de browser
ik heb het gratis afgehaald op de site van opera, natuurlijk weet ik dat je het kan kopen zodat je er geen krijgt ..
maar is er geen manier om da toch gratis af te halen ? :ironic:
sinds kort gebruik dees browser, kwou een beetje vernieuwing.
maar het enige iritante is die stomme reclame banner in de browser
ik heb het gratis afgehaald op de site van opera, natuurlijk weet ik dat je het kan kopen zodat je er geen krijgt ..
maar is er geen manier om da toch gratis af te halen ? :ironic: