ShPonGle
Legacy Member
ik heb zonet een HD5830 geïnstalleerd voor iemand die geen cd van deze kaart meer heeft. de graka wordt herkend als een 5800 series en alle toeters en bellen zijn aanwezig wat het grafische betreft.
MAAr ik heb dus daarvoor de ati catalyst 10.5 erop gezwierd die van de ati.amd.com site komt (is XP x86) maar XP meldt na reboot dat er naast de 2 videokaarten (primary-secondary) nog een 2e, onbekend apparaat gevonden wordt... ik vermoed dat dit de HDMI audio component is, alleen weet ik niet welke driver ik nog bijkomend dien te installeren om dit te fixen...
Iemand die me op weg kan zetten, of gaat het om nog een ander iets dat bij die kaart komt? tis een XFX model zie ik.
MAAr ik heb dus daarvoor de ati catalyst 10.5 erop gezwierd die van de ati.amd.com site komt (is XP x86) maar XP meldt na reboot dat er naast de 2 videokaarten (primary-secondary) nog een 2e, onbekend apparaat gevonden wordt... ik vermoed dat dit de HDMI audio component is, alleen weet ik niet welke driver ik nog bijkomend dien te installeren om dit te fixen...
Iemand die me op weg kan zetten, of gaat het om nog een ander iets dat bij die kaart komt? tis een XFX model zie ik.