koebeest
Legacy Member
Hey,
Een tweetal jaar geleden volgde ik MCT in Kortrijk. Via de school kocht ik toen ene legale versie van office 2007 business aan, echter geeft deze sinds een kleine maand de melding dat deze niet meer legaal is.
Zijn er nog mensen met dit probleem? En weten jullie enige oplossing want leuk is dit natuurlijk niet.
Bedankt!
Jens
Een tweetal jaar geleden volgde ik MCT in Kortrijk. Via de school kocht ik toen ene legale versie van office 2007 business aan, echter geeft deze sinds een kleine maand de melding dat deze niet meer legaal is.
Zijn er nog mensen met dit probleem? En weten jullie enige oplossing want leuk is dit natuurlijk niet.
Bedankt!
Jens

. Daarom dat het ook business is