kheb etzelfde, maar kheb da gevraagd op school, vriendenkring, zelfs hier ook op het forum...
naart schijnt gata nie, maar ja, ik kan toch redelijk men engels dus veel last heb ik nie
engels vergt wel enige aanpassing maar de knoppen zitten op dezelfde plaats of je gewoon bent.