Archief - office 2003 > 2007 > backup ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deven

Legacy Member
Maat van me belde dat hij problemen heeft met zijn office 2003, kan bestand SKU001.cab ofzo niet vinden...

Nu als ik dit straks niet in orde krijg, ben ik van plan er office 2007 op te zetten ( of 2003 ), maar hij moet zijn oude emails kunnen overzetten.

Hij is zelfstandige en heeft mails dus nodig.

Dus hoe backup ik de mails uit office en zet ik ze achteraf terug.

vrij dringend.

Moet er deze avond zijn, dus hoop dat hiertegen er een oplossing voor is.

alvast bedankt.

mvg. Kristof.

Exit

Legacy Member
outlook => gewoon de pst bestand kopie nemen en daarna die van 2007 ermee vervangen en dan outlook openen.
dan zit alles in 1 keer terug (mails, adressenboek, ...)


die fout, is bij openen van outlook of van elk office prog?
office herinstalleren (herstellen via setup)?

deven

Legacy Member
Exit zei:
outlook => gewoon de pst bestand kopie nemen en daarna die van 2007 ermee vervangen en dan outlook openen.
dan zit alles in 1 keer terug (mails, adressenboek, ...)


die fout, is bij openen van outlook of van elk office prog?
office herinstalleren (herstellen via setup)?

ja bij outlook al zeker. heb er ook van gelezen van herstellen, alleen hij wist niet of hij nog cd had.

waar vindt ik dat pst bestand?

Exit

Legacy Member
C:\Documents and Settings\gebruiker\Application Data\Microsoft\outlook
of
C:\Documents and Settings\gebruiker\Application Data\outlook

of andere map indien verplaatst via opties.
of google gebruiken voor de default plaats van die file

deven

Legacy Member
thx. ga nu vader zijn pc formatteren, dus kan hierop testen of het werkt.

mvg. Kristof

deven

Legacy Member
alles kwijt dus. heb alles terug gezet mja helpt niks.

voor men pa zo geen ramp, strak zal het iets anders zijn denk ik

Exit

Legacy Member
die file gebackupped?
was outlook of outlook express die hij gebruikte?

outlook = pst
express = dbx

de file recoveren anders indien ze niet overschreven zou zijn

deven

Legacy Member
ja blijkt toch te werken, net nog eens geprobeerd en lukte.

was wel bestand van 990 MB, dus men vader maar eens zeggen dat hij zen mails sneller moet legen :D

bedankt exit! ( weeral :d )

deven

Legacy Member
heb office kunnen laten staan, had oplossing gevonden via google, moest enkel in register sleutel veranderen van 2 naar 0

mag dicht, en Exit > thx makker!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan