dibardi
Legacy Member
Hallo
Gisteren dacht ik, goh, Enemy Territory dat is lang geleden dat ik dit gespeeld heb. Ondertussen is de pc al eens geformatteerd geweest en ik heb alle nieuwe drivers al.
Toch blijkt dat die nv4_disp komt door de drivers. Ik heb mijn videa-card drivers nog eens opnieuw geïnstalleerd maar niets helpt.
Ik gebruik een Nvidea GeForce4 MX 440 video card.
Van't weekend gaan ik en een paar vrienden eens terug tezamen ET spelen, maar met dit probleem lukt dit dus niet.
Ik heb via google al vele zaken gelezen, maar de oplossingen zijn massaal en ik weet niet goed welke effectief is zonder mijn systeem te beschadigen.
Cheers
Gisteren dacht ik, goh, Enemy Territory dat is lang geleden dat ik dit gespeeld heb. Ondertussen is de pc al eens geformatteerd geweest en ik heb alle nieuwe drivers al.
Toch blijkt dat die nv4_disp komt door de drivers. Ik heb mijn videa-card drivers nog eens opnieuw geïnstalleerd maar niets helpt.
Ik gebruik een Nvidea GeForce4 MX 440 video card.
Van't weekend gaan ik en een paar vrienden eens terug tezamen ET spelen, maar met dit probleem lukt dit dus niet.
Ik heb via google al vele zaken gelezen, maar de oplossingen zijn massaal en ik weet niet goed welke effectief is zonder mijn systeem te beschadigen.
Cheers
