tomasz
Legacy Member
Hellow, ik zit met een probleem met mijn norton antivirus 2004, als ik rechts klik op het icoontje in mijn taakbalk en dan op open Norton antivirus reageert em niet. Ik weet dat Norton nogal delicate producten heeft, zou reinstallen helpen? En loop ik dan niet de kans dat mijn registratie niet meer geldig is?
Wanneer komt 2005 eigenlijk uit?
Greetz
Wanneer komt 2005 eigenlijk uit?
Greetz